Showing posts with label special request. Show all posts
Showing posts with label special request. Show all posts

Saturday, January 21, 2012

order from ein and amie

salam sayang semua

this is a repeat order from ein (TQ ein, love u d muchos)
this is PORORO the lil penguin
tukang jahit pun baru tau kewujudan pororo comel ni
all this while cuma tahu kewujudan katun pingu je, sobs


this is my lil sister, menemani tukang jahit pegi hantar  barang
setelah sesat barat di andalas, akhirnya jumpa juga rumah ein
ho ho
type: plushies size L




size : minnies
its POCOYO in minnies!
comel giler! da la kaler lain2!
ni order oleh adik ein  (hello amie  *waving hands*)


Saturday, December 24, 2011

order from k lina

ho ho ho

kali ni tukang jahit terima order dari seberang laut iaitu ...
LANGKAWI   hehe

cuma kali ini bengang sikit la dengan CITILINK EXPRESS
all this while tadok masalah for cust to receive the parcel on time
but then Citilink Express kat Langkawi ni memang sesuatu
for a parcel that is expected to b delivered within 1-2 days, amik masa sampai seminggu! 

grrrr

takpah. takpah. an email with d chronologies has been sent to d respective dept.

anyhue, lets enjoy the pics!~

hello kids!

santa 5 bersaudara

pandangan belakang
handsewn personal dedication
and xmas wish ^__

Thursday, December 8, 2011

order from rin

salam 1 gorgonites!

this time around tukang jahit terima order 3 couple sets - secara berjemaah.

presenting *drumroll*

the 1st couple
ini contoh L size
comel dan sungguh padu

mungkin panggilan manja    n_n

si boyfie sukakan tenis dan gadget. ce teka benda hitam berbutang 1 tu apa.
its an i phone! sobs!

the 2nd couple
menyamar sebagai kipas =.="
tapi tetap comel

theme requested : kete lumba dan ikan


the 3rd couple
untuk BFF, theme tulip 

the part that i like the most
imma crazy about shoes! 

close up sikit
FYI the shining beads tu is done by my mother
she's into sewing her own tudung now (sebelum ni obsessed dengan langsir, chair cover and whats not)
 and i guess thats y i love sewing so much

its in d blood


Monday, December 5, 2011

order from ijat

this is a special request from ijat, khas untuk seorang gadis manis. its a 'zombie and plant' characters!
katanya gadis manis tu addicted main game ni..oh well, atas semangat ingin tahu apa yang best sangat, terus tukang jahit rembat hp adik sndri dan start main.

and now i am addicted as well =.=" sobs

sunflower : to produce extra sun
snow pea : shoot frozen peas that damage and slow d enemy


zombie and the flag

close up:  the flag and the stone grave